2013. augusztus 20., kedd

Színes dioptriás kontanktlencse - Freshlook Colors: Misty Gray

Általános 4. osztály óta szemüveges vagyok, nem is érdekelt a kontaktlencse macera meg minden a szüleim se támogatták. 
Aztán pár fotósorozat alkalmával megkaptam, hogy nagyon jól állna a kontaktlencse ill. a fiúkra is nagyobb hatással vagyok :D, szóval kaptam az alkalmam és elgondolkoztam rajta. 

Gondoltam megér egy próbalencsét és elmentem egy kontaktlencse vizsgálatra aztán volt a betanítás, ahol az elkészült lencsénket ki-be helyeztük, uh tök jó volt pikk-pakk ment. 
Elég vizenyősen láttam a próbalencsével, sokat ittam, hogy ne száradjon ki a szemem. De Bianka színeset szeretett volna így körülnéztem a piacon, rengeteg youtube videot és képeket kerestem, ugyanis sötét mogyoróbarna szemem van és én természetes világos kéket szerettem volna és nem mindegy hogy fedi vagy csak kiemeli a szemünk színét. 


Végül az http://eoptika.hu/ oldalán találtam rá a szexi szememre. A Freshlook Colors család fedi a sötét szemszínt is és abból a Misztikus szürkét választottam. A Freshlook ColorBlends és Dimension család csak kiemeli a szemet.

Teljesen más lesz a fejem tőle, sokan azt mondják zombis, vagy hogy üveg szemem van és nagyon durva. Én különlegesnek nevezném, szeretem mert nem feltűnő annyira (jó a barna szememhez képest az...) és mégis más kinézetem lesz tőle. A viselete nagyon kényelmes, tisztán látok tőle és egyáltalán nem homályosodik. 

Csak ajánlani tudom ráadásul 1 hónapig lehet viselni (dioptriám: -2,75 és -3,50), de vannak olyan színes kontaktlencsék is mai 3 havi viselésűek csak nem kapható mindegyik dioptriásan, így figyelni kell erre is! Remélem kedvet kaptatok,  hogy kipróbáljatok pár szemszínt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése