2013. szeptember 23., hétfő

Outfit I. Osztálytalálkozó

A legjobb szettek összeállítása valamilyen eseményhez kapcsolódnak, vegyük példának az 5 éves Osztálytalálkozóm.

Ilyenkor mindenki pöpecül akar kinézni, hogy régi osztálytársaink, tanáraink lássák, hogy királyok vagyunk vagányok, szépek, gazdagok meg minden (ami persze a tök ellentéte de ez mindegy).
Megtiszteljük egymást azzal ahogy felöltözünk, reprezentáljuk önmagunk a nagyközönség előtt.
Rögtön az első benyomást, az öltözékkel sugalljuk, hogy kik vagyunk mi az ízlésünk, stílusunk, életvitelünk.

Az én elhatározásom az osztálytalira, legyen elegáns és nőies outfit.
( Te jó ég, hogy a gimibe hogy néztem ki, természetes hajszín, alig sminkeltem magam, és laza cuccokba jártam, nem érdekelt mit veszek fel, ez később fősulis éveimbe lett tudatos. :P )

Idén is divat ősszel a különböző állatminták, a peplum megoldások, a szőrme mellény, a fekete, bordó, khaki zöld, terepminta, bőrnaci, bőrkabát stb.

 
 Mivel még aznap beleszerettem egy csodálatos bordó színű csizmába a köré építettem a szettem.
Nemrég vettem egy peplum-os leopárd mintás felsőt ahhoz fekete cicanacit párosítottam, plusz lakk fekete clutch-ot a bordó szín még a sminkembe tért vissza és Voila! 



Peplum Felső: New Yorker, Clutch: H&M


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése