2013. december 10., kedd

Színes kontaktlencse II. - Brilliant Blue

Már rég nem írtam a blogomba pedig a gépen gyűjtögetem az új dolgokat, képeket amikről feljegyzést szeretnék készíteni.

Most újra egy színes kontanktlencsét próbáltam ki a Freshlook ColorsBlends család egy új színét a Brilliant Blue-t.


Mágikus élénk kék szín, mikor beteszem olyan mintha a Dűne egy szereplője lennék, túlvilági eléggé. Húgomat sokkolja, pedig a Misty Grey-sel tudott megbarátkozni, de már azt természetesebbnek tartja az "üvegszemet", mint a kéket.


Ez a szín jó hatással van a mogyoróbarna szememre, mert sokkal nagyobbnak tűnnek a szemeim.
A termék színe remek én hétköznap is viselem, gyorsan lehet ki-be helyezni, viselése kényelmes, viszont ha egész nap bent van, a nap végére homályosan látok, de ez a szem fáradsága és a folyadék hiány okozza. Gép elött ülve se használom mert homályos kis idő múlva, inkább szemüveg.

És hoztam néhány képet is.

Természetes fénybe

Vakuval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése