2014. január 20., hétfő

Póthaj technikák - Hair extensions

Korábban már írtam a csatos póthajról és utána néztem a különböző póthaj technikáknak is.

1. Csatos póthaj / Clip-on hair extension- legolcsóbb, leggyorsabban le- és fel helyezhető, Amerikába és Angliába is szívesen használják, sőt a reality showkba mint a Geordie Shore vagy Jersey Shoreba is használják a lányok.



2. Hajfelvarrás / Hair Weft - fodrász által készül, olcsó, dús hatást kelt 3-4 soronként varrják a saját befont hajhoz.



3/A. Mikrogyűrűzés otthon felhelyezhető / Microring Loop hair extension - ebay-ről rendeltem indiai hajat, ami 200 gramm tincsenként 1 gramm és minden tincsen már mikrogyűrű volt, nagyon örültem neki, otthon húgom mind a 200 tincset 2-3 óra alatt felrakta. Imádtam, hogy dús és hosszú (55 cm), de hihetetlen sok volt, nem tudtam rendesen összefogni lófarokba, kettő pedig, hogy hullott ki tincsenként, vagyis ki tudtam húzni. Nah ekkor valami eltört bennem és konzultáltam egy fodrásszal.






3/B. Mikrogyűrűzés fodrász által / Microring Stick hair extension - elvittem 150 grammot/tincset, hogy újra keratinozza és szilikonos mikrogyűrűkkel fogja feltenni, a fodrász tincsenként számolja fel, nagyon drága technika és nincs olyan dús se. Nos a fodrászom az 1 grammos tincseimet szétszedte mert a szilikonos mikrogyűrű alá nem férne 1 grammos keratinozott tincs. Ez picit nem esett jól, mert kevesebb gramm kb 120 került fel a fejemre és 200 tincs. Sokat fizettem és nem 150 gramm került fel ez nagyon elégedetlenné tett, de mindegy, mert amúgy szépen rakta fel, bár túlságosan is alulra tette szerintem így mikor felfogtam alul is látszódtak a gyűrűk.


Ilyen lett a hajam


A másik, hogy amit rendeltem indiai hajat a baja az volt, hogy hullott mint a fene, nem a tincs, maga a haj, így 1 hónap után leszedtem mert nagyon dús volt a saját hajam, a póthaj meg kevés. Gáz volt.

A páromnak tetszett, hogy hosszú hajam volt, de utálta, hogy látszódnak a gyűrűk. XD

4. Keratinozás hőillesztéssel / Nail hair extension - fodrász készíti szintén tincsenként, a tincsek vége keratinos amit a saját hajunk tincseihez "ragasztanak".



5. Hideg ragasztásos módszer / Tape-on hair extension - 20 részes kiszerelés is van ez csak fél fejre, de egy teljes fejre 40 részes elég, és ezeket a részeket ún. a saját hajunkhoz ragasztjuk és persze van egy oldat amivel ellehet távolítani, még nem próbáltam, de kacérkodom a gondolattal, hogy egyszer majd...






6. Paróka / Wigs - rendeltem ebayről cosplay-es parókát, a japánok körébe nagyon elterjedt igy tudják változtatni állandóan külsőjüket én is próbáltam egy barna természetesebbet választani 75 cm-eset, alig várom, hogy megérkezzen és majd írok egy külön posztot róla. :)



Összességébe kíváncsi vagyok a hideg ragasztós módszerre, hogy állandóan tartósan fent van, de ne látszódjon, hogy póthajjal rendelkezem. A cosplay parókának menyire természetes hatása van.

Végülis megnövesztem a hajam és rendeltem ebay-ről csatos, de europai hajat ami 220 grammos. ÁÁÁÁÁáááááááá már várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése